Balsavimas vyko iki lapkričio 16 dienos.
Komisiją sudaro:
Rūta Pentiokinaitė
VšĮ „Versli Lietuva“ generalinė direktorė
Tadas Vizgirda
Asociacijos „American Chamber of Commerce“ valdybos pirmininkas
Mantas Goštautas
„Teo Omnitel“ verslo vystymo vadovas
Mykolas Katkus
VRP Hill+Knowlton Strategies valdybos pirmininkas
Vytautas Sabalys
„Sorainen“ teisininkas
Mindaugas Glodas
„Nextury Ventures“ generalinis direktorius
CSC Baltic
Kompanijos reklaminis šūkis:
„Amazing works here“ ( „Šauniausieji dirba čia“)
Kaip kompanijos šūkis atspindi įmonės viziją?
Mūsų komanda kasdien auga priimdama asmeninius bei komandinius iššūkius, tikėdama, kad rytoj kiekvienas pasieks dar daugiau nei šiandien. Mus vienija noras būti savo srities profesionalais, siekti nepriekaištingų rezultatų ir pripažinimo tarp rinkos lyderių. Kuriame teigiamus pokyčius, paremtus glaudžiu ir tvariu bendradarbiavimu bei pasitikėjimu.
VORAS Consulting
Kompanijos reklaminis šūkis:
„Ramu, kai saugu“
Kaip kompanijos šūkis atspindi įmonės viziją?
Mūsų įmonės šūkis reiškia siekį, kad klientai būtų ramūs, žinodami, jog jų informacija yra tinkamai apsaugota ir, kad jie be nerimo gali vystyti savo kasdienę veiklą. Informacija kasdien tampa vis svarbesniu kiekvienos organizacijos turtu, todėl jos praradimas, sugadinimas ar suklastojimas gali turėti nepataisomų pasekmių įmonės veiklai ir reputacijai, o kai kuriais atvejais netgi baigtis veiklos praradimu. Nuolat didėjantis informacijos saugos incidentų skaičius visame pasaulyje kelia nerimą kiekvienai įmonei, jei ji neturi žinių ir tinkamų įrankių kaip apsisaugoti nuo informacijos praradimo ar sugadinimo, ar bent sumažinti neigiamų įvykių pasekmes. Mes rūpinamės savo ir savo klientų informacija, dirbame informacijos saugos srityje jau daugiau nei 7 metus, nuolat tobuliname žinias, todėl galime patarti klientams, kaip elgtis su informacija, kokias naudoti priemones, kad galima būtų nesirūpinti dėl nuostolių, susijusių su informacijos praradimu, sugadinimu ar suklastojimu, o taip pat išlaikyti gerą vardą ir klientų pasitikėjimą.
Lidl Lietuva
Kompanijos reklaminis šūkis:
„Taip gyventi verta“
Kaip kompanijos šūkis atspindi įmonės viziją?
Sakydami „Taip gyventi verta“, turime galvoje „Carpe diem“ — džiaukis kiekviena diena ir gyvenk visavertį gyvenimą. Taip svajoti verta, taip mylėti verta, taip linksmintis verta, taip dalintis verta...
Autoverslas
Kompanijos reklaminis šūkis:
„Logistika kaip Las Vegasas - niekada nemiega“
Kaip kompanijos šūkis atspindi įmonės viziją?
Jeigu sugebi kontroliuoti save ir išgyventi Las Vegase, - sugebi išgyventi ir logistikos versle.
Eicore / Comfort Hotel LT Rock'n'Roll Vilnius
Kompanijos reklaminis šūkis:
„Pretty Damn Good“ („Velniškai geras“).
Kaip kompanijos šūkis atspindi įmonės viziją?
Tai – šūkis ryškaus, iškirtinio viešbučio. Įžūlus, laužantis standartus ir kuriantis savo aptarnavimo filosofiją – toks yra „Comfort Hotel LT”. Velniškai geras. „Comfort Hotel LT” viešbutyje praleistos nakties neužmirši, ji kaip gera daina ilgam laikui įsirėš į atmintį. Norėsis pakartoti vėl ir vėl.
SHOO
Kompanijos reklaminis šūkis:
„SHOO - hygiene products for dog & you. With no pooh.“ ( „Priglausk šuniuką - gauk šampūniuką!“)
Kaip kompanijos šūkis atspindi įmonės viziją?
SHOO yra 100% natūralios higienos priemonės šunims, kurios tinka ir žmonėms. Taip pat SHOO remia ir šunų prieglaudas. Kadangi Lietuviškai šūkis skamba gražiau dėl mūsų socialinės veiklos, tai namų rinkoje naudojame lietuvišką šūkį „Priglausk šuniuką - gauk šampūniuką!“ Užsienyje mūsų šūkis gražiau atspindi mūsų gaminamų produktų natūralią kilmę „SHOO - hygiene products for dog & you. With no pooh“.
Danske Bank A/S Lietuvos filialas
Kompanijos reklaminis šūkis:
„Less blah blah, more do“ ( „Nekalbame tuščiai, tiesiog dirbame“)
Kaip kompanijos šūkis atspindi įmonės viziją?
Jau kurį laiką „Danske Bank“ koncentruojasi į verslo bankininkystę. Žinome, kad verslininkai nemėgsta tuščių kalbų, todėl tiesiog dirbame. Ieškome geriausių sprendimų klientų naudai.
UPS
Kompanijos reklaminis šūkis:
„UPS - United Problem Solvers” („Jungtiniai Problemų Sprendėjai“)
Kaip kompanijos šūkis atspindi įmonės viziją?
Pasak UPS įkūrėjo Jimo Casey, atkaklūs žmonės gali padaryti viską. UPS yra kompanija, kurios žmonės dirba kartu, tam, kad išspręstų bet kokią iškilusią logistikos problemą.